Плануєте переїзд компаниї в нове офісне приміщення ? ОТРИМАЙТЕ ПРОФЕСІЙНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ТА ПОСЛУГИ ВІД ГРУПИ КОМПАНІЙ ПЕРЕЇЗД - СЕРВІС КИЇВ

ВІТАЮ. МОЄ ІМ’Я ОЛЕГ УДАЛИХ

Організатор Групи Компаній Переїзд – Сервіс в місті Київ. Цей веб – сайт створений для Вас, як інформаційно-консультативний центр з питань підготовки та організації переїзду, а також презентація сервісу послуг нашими експертами. Буду радий з моєю командою допомогти Вам з переїздом квартири, приватного будинку або офісу компанії. Ви можете додатково ознайомитися про всі послуги та вартістю, які ми надаємо бажаючим переїхати на основному сайті нашої компанії. А також прочитати рекомендаційні листи і відгуки про наш сервіс

Переїзд в новий офіс

Пропонуємо організувати переїзд компанії в новий офіс. Попереднє планування видів послуг дозволяє логічно спланувати переміщення офісів комерційних та бюджетних організацій. Під час попереднього обстеження та складання робочого плану наші експерти проаналізують ваші вимоги, графік роботи Компанії, ваш зв’язок із клієнтами, та здійснять переїзд офісу з урахуванням особливостей вашого бізнесу. Це дозволить мінімізувати неробочий час і зберегти офіс у звичному режимі, а також заощадить багато часу під час переїзду. Ми гарантуємо повну видимість нашого проекту, дозволяючи зосередитись на роботі офісу компанії.

Moving Service – просте і швидке переміщення компанії в новий офіс

Професійне переміщення офісу означає правильне попереднє планування, узгодження поетапних видів робіт.
Основним кроком в організації офісу компанії є мінімізація втрат офісної продуктивності за допомогою наших ефективних рішень при переїзді в новий офіс.

План перевезення офісних вантажів, розроблений індивідуально для кожного клієнта, враховуючи конкретні потреби вашого бізнесу, мінімізує витрати часу. Ми враховуємо дні, час проведених робіт – денний або нічний режим.
Також на першому етапі завантаження ми ділимось на дві бригади, коли додаткове завантаження проводиться в кабінеті «А», паралельно триває робота по складанню та розміщенню в офісі «Б». Це значно скорочує час роботи.

Наш робочий план допомагає швидко переходити з одного офісу в інший. Успішний переїзд також можливий у разі термінового переїзду офісу, для цього вам потрібно надіслати нам фотографії офісних приміщень із кількістю меблів, обладнання, документації. Нам потрібно 30 хвилин, щоб вивчити та сформувати кількість навантажувачів для пересування, кількість та тип вантажівок для перевезення вантажів, і найближчи

УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ / ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

Наші найбільші сильні сторони в організації переїзду в офіс – це наші технічні групи та наш спеціальний високоміцний пакувальний матеріал, який забезпечує найкращий захист для всіх предметів, що транспортуються. У нас також є найефективніше навантажувальне обладнання для транспортування. UNIVERSAL Movers (навантажувачі) виконують усі роботи, починаючи від послуги з пакування і закінчуючи монтажними роботами будь-якої складності, розпакування та розміщення

ПЛАНУВАННЯ / Координація

Вибір досвіду роботи нашої Служби є гарантією ефективного управління Вашим бізнесом під час транспортування. Ми складаємо вичерпний графік роботи з докладним описом витрат, термінів та будь-яких спеціальних послуг, які можуть знадобитися при переміщенні офісів. Після переїзду ми надсилаємо вам детальний звіт про виконану роботу.
Затвердження графіка роботи дає вам можливість планувати роботу офісу вашої компанії на дні переїзду та бюджет

МЕТОДОЛОГІЯ / ЕФЕКТИВНІСТЬ

Ми докладаємо всіх зусиль для швидкого та своєчасного перевезення офісних меблів, комп’ютерного обладнання, архівів.
Для підвищення ефективності роботи нашої команди ми відмічаємо всі коробки з їх вмістом, елементами меблів та фурнітурою, безпосередньо під час підготовки, пакування, розбирання.
Цей метод дозволяє нашій команді швидко визначити в новому офісі, що транспортується, де предмети слід розміщувати відповідно до плану в новому офісному приміщенні.

ОЦІНКА І КОНСУЛЬТАЦІЯ

У 80% офісні переїзди вимагають відвідування офісу оцінювачем, детального вивчення обсягу, технічних питань, розрахунку пакувального матеріалу та видів послуг. Ми надаємо детальний кошторис та етапи організації переїзду – комерційну пропозицію.

КОМУНІКАЦІЯ

Після перевірки вашого офісу нашими менеджерами – координаторами інформація передається керівникам нашої команди з усіх аспектів переїзду. Ми попередньо вирішуємо всі питання та проблеми, які можуть виникнути у працівників нашої служби в процесі роботи

.

ЗАПУСК ОФИСА В РАБОТУ

Сам процес транспортування під час планування проходить без простоїв, і роботи виконуються одночасно в старому офісі та в новому офісному будинку. Цей варіант переїзду є оптимальним для великих компаній із понад 200 робочими місцями – ІТ-компаній, CALL-центру

Ви можете замовити переїзд офісу, замовити менеджера з оцінки по телефону, електронною поштою. Протягом 30 хвилин наші оператори зателефонують вам для уточнення інформації та узгодження дня та часу зустрічі.

Послуги з переїзду офісів

Наша перевага – це технічні команди при переміщенні офісу під ключ та високоміцний пакувальний матеріал преміум-класу для особистих речей офісних працівників, комп’ютерного обладнання, офісного майна.

Зручність співпраці з нашою групою компаній також полягає в тому, що ви можете замовити послуги у нас як окремо, так і комплексний сервіс. Незалежно від того, який обсяг у вас є, наша команда допоможе вам перенести офіс з невеликою кількістю офісних меблів та обладнання або організує перенесення 500 або більше робочих місць.

ПАКУВАЛЬНИЙ СЕРВІС

Ви можете замовити послугу пакування. Наші фахівці упаковують комп’ютерну техніку, документи, архіви, канцелярське приладдя. Кожен ящик ми позначаємо його вмістом.

РАЗБОРКА / Складання меблів

Офісні меблі, які потрібно розібрати, упакувати в захисний пакувальний матеріал, зібрати – роботи виконуватимуть професійні мувери. Кожен стіл буде позначений назвою або номером робочого місця. Ми працюємо з дорогими меблями класу VIP.

ДЕМОНТАЖ / МОНТАЖ

Ми проведемо монтажні роботи будь-якого дизайну та складності, від виготовлених на замовлення до кабін центрів CAAL, спортивного залу тощо. Вимкнення сантехнічної офісної техніки. Електрообладнання, кондиціонери, система відеоспостереження тощо.

Вартість переїзду офісу

Ціна переїзду офісу розраховується індивідуально і залежить від багатьох факторів:

  • Кількість вантажників, залучених до роботи в офісі
  • Вантажні перевезення вантажу – тоннаж вантажного транспорту
  • Кількість автомобілів, що беруть участь у перевезенні офісу
  • Загальна кількість годин роботи – денна, нічна
  • Види додаткових послуг, що надаються фахівцями
  • Витрата пакувального матеріалу
  • Транспортування вагової категорії, вага вантажу від 80 кг.
  • Спуск на підлогу або ручні підйоми без підйомників
  • Запитуйте прайс-лист на наші послуги або замовляйте оцінювача.

Перевезення офісних вантажів

Для перевезення офісних меблів та оргтехніки ми використовуємо як малотонні вантажівки, так і багатотонні вантажівки. Кожен транспортний засіб обладнаний для безпечного транспортування та має спеціальні кріпильні засоби, що дозволяє надійно закріпити офісні меблі. Ми також маємо найефективніше навантажувально-розвантажувальне обладнання для перевезення важкої офісної техніки.

Практична порада, стаття – рекомендовані кроки для підготовки та організації переїзду компаній з бізнес-центрів – читайте в нашому розділі Корисні поради

З чого почати організацію переїзду в офіс, який знаходиться в бізнес – центре

Заздалегідь до дати переїзду офісу здійсніть всі платежі в адміністрації бізнес-центру. Отримайте письмове підтвердження того, що заборгованості з оплати орендної плати та комунальних платежів відсутні

Дозвіл на виконання робіт та вивезення службового майна в день переїзду

Отримати письмовий дозвіл від адміністрації БЦ на організацію переміщення вашої компанії. Переконайтеся, що охорона бізнес-центру отримала розпорядження адміністрації про вилучення майна з офісних приміщень.

Скільки часу потрібно для переміщення офісу?

Знання того, як організуватись і зрозуміти, чого чекати, дуже важливо, коли офіс переїжджає. Наші експерти служби переїзду в офіс знають, що час – це головне. Для того, щоб ви нарешті дізналися про час, витрачений на організацію переїзду офісу, ми завжди пропонуємо попередньо оцінити не тільки бюджет переїзду, але й вивчити всі технічні компоненти при організації переїзду.

Переїзд офісу є недорогим за умови незалежного етапу підготовки та участі ваших співробітників. Попередня доставка пакувального матеріалу, коробок дозволить ретельно упакувати майно кожного працівника та позначити кожну коробку назвою чи номером робочого місця, що дозволяє миттєво розпаковувати та запускати відділ у новому офісному приміщенні.

Рекомендований варіант упаковки для перевезення офісного майна

Ваша Компанія раніше переїжджала і використовувала коробки з картону? Ви напевно переконалися в ненадійності і незручність традиційних паперових коробок, плюс закуповували велику кількість додаткових матеріалів для скріплення.

На сьогодні в Києві працює сервіс послуга – оренді пластикових коробок – бокс P.Box від Компанії Переїзд Сервіс Київ.

Прейскурант вартості послуг